Tisdag 20/4

Hallå på er!
Nu är skolan slut för idag och det är gött. Just nu så sitter jag och inte gör så speciellt mkt.
Har bokat tid för att kunna tvätt. Lika bra att få det gjort sen så tänkte jag städa mitt rum och lite små saker.
Så idag har jag iaf lite saker att göra. Det bästa av allt är att det är min tv dag idag hihi. Först dating in the dark som börjar klockan 20:00 och efter det så är det mitt favorit pogram Desperate Housewives och sist men inte minst cougar town. Och alla går efter varandra =) och imorgon åker jag hem ska bli gött.
Vilka håller med om att Desperate Housewives är det bäst pogram som finns?



Tjo







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback