Måndag 19/4

Hej hej.
Har inte skrivit på ett tag nu pga att jag har packat och så inför flytten på lördag =)
Gissa om jag längtar. Just nu gör jag inget alls. Har såååå tråkigt. Klockan går väldigt långsamt är just nu i Grebbestad och jag har gjort alla mina läxor också.
Äsklingen följde ju med mig igår och åkte hem idag. Blev så himla tomt i mitt rum när han inte va kvar. Men men jag träffar ju honom till helgen iallafall =)
Har ingen aning om vad jag ska hitta på just nu. De blåser så ute så då är det inte så roligt att gå ut och gå.
Någon som har något förslag på vad jag kan hitta på?


Tjo

ps. saknar min älskling =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback