Fredag 16/4

God morgon på er!
Vaknade vid klockan sju så just nu sitter jag och dricker lite kaffe. Ska snart börja att städa lite eftersom vi ska flytta =)
Fick inte så många kommentarer igår kan tänka mig att politik inte är det roligast att läsa om.
Jag har haft funderingar på vad man kan göra på firtiden. Jag har nog inte direkt någon hobby om inte att umgås me kompisar och så är en hobby hehe.
Gillar ju att cykla iaf men min cykel är paj =(  Vad har ni för hobbys? Kan ni komma med något roligt förslag?

Ne nu får jag sätta fart så det blir gjort nått. Ska ladda min kamera också så jag kan fixa lite nya kort jag kan lägga ut =) Men jag skriver nog igen om en stund.

Tjo =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback